Blog Archive

Sunday, October 28, 2012

Hola!

Nå er det blitt en stund siden sist. Jeg merket at det ble et ork å blogge noe, så da lot jeg like godt være. Men det er merkelig hvordan man ikke helt greier å legge av seg "gamle vaner". Tok en liten kikk innom bloggen, og da var det gjort. Jeg savnet å blogge. Så da får vi se da ; Hvordan det blir fremover. Det blir nok ikke store greiene, men ørlite oftere enn før hadde vært fint. 

Men det har altså skjedd en del siden sist. Skolen er i gang for fullt. Jeg går realfag, og har derfor i år nok å gjøre med fysikk, geografi, R1 matte, kjemi og biologi i tillegg til fellesfagene. Alt er ikke like gøy, og jeg merker at timeplanen går hardt utover helgene mine, men det er også litt morro. Har vært en liten tur i London og Bergen. Tok for så vidt lite bilder begge steder. Delvis fordi kameraet mitt trenger en reperasjon, og delvis fordi jeg har oppdaget at iPhone også tar relativt gode bilder, så jeg er aktiv på instagram. Men det er altså skole det går mest i. Mye lekser, prøver og pugging. Og periodevis har jeg ikke tid til noe annet enn skole, lekser, å sove, å spise, og et par timer på jobb innimellom. 

Vi får se hva det blir av dette. Men blogger er ihvertfall ikke død. Så får vi ta det derfra. 


No comments:

Post a Comment